İşe Alım ve Kariyer Yönetimi

İşe Alım

Şirketimiz tarafından işe alınacak adaylarda aranan ortak özellik, pozisyonun gerektirdiği eğitim, teknik bilgi ve yetkinliklerin yanında şirketimiz değerleriyle doğru orantılı kişilik özelliklerine sahip olmasıdır.

İşe alım sürecinde, staj programları, kişilik envanterleri, yetkinlik mülakatları, değerlendirme merkezi uygulamaları ile işe alım sürecimiz, bizi geleceğe taşıyacağına inandığımız yetenekleri, kurumumuza kazandırmayı amaçlamaktadır.

Her pozisyona en doğru adayı işe almak ve gelişimine destek sağlamak İnsan Kaynakları Departmanı’nın stratejileri arasında yer almaktadır.

Berko İlaç’a başvurabileceğiniz tüm pozisyonlara www.kariyer.net adresinden ulaşabilir ve online başvuru
yapabilirsiniz veya ik@berko.com.tr adresine CV’lerinizi gönderebilirsiniz.

Tüm işe alım süreçleri tam gizlilik prensibi ile yürütülür.

Kariyer Yönetimi

Berko İlaç olarak, bugünün çalışanlarının yarının yöneticileri olduğu kabulü doğrultusunda performansı ve gelişim süreci ile belirlenen kriterlerini sağlayan personel kendisine uygun pozisyona terfi ile ödüllendirilir.

Yönetici kadrolarımızın % 55’i kurum içerisinden yetişen yöneticilerimizden oluşmaktadır. Bu sonuç, kurumunun çalışanına verdiği değer, duyduğu güven ve Berko İlaç kültürünün bir sonucudur. Berko İlaç’ın sürekli büyümesini sürdürmesi de, çalışanlarımıza bu fırsatların sağlaması noktasında İnsan kaynakları olarak işimizi kolaylaştırmaktadır.

Şirket bünyesinde yeni açılacak veya ihtiyaç duyulan pozisyonlarda öncelikle iç adayların uygunlukları
değerlendirilmekte ve kendi yeteneklerimize fırsat verilmektedir. Yönetici pozisyonları ve şirket için kritik öneme sahip pozisyonlar için yedekleme planları oluşturulmaktadır. Potansiyel ve Performans Analizleri ve Gelişim Planlamaları çerçevesinde mevcut çalışanların ileride oluşabilecek pozisyonlar için hazırlanması İnsan Kaynakları Departmanı’nın en önemli sorumlulukları arasında bulunmaktadır.