Basın Bültenleri

Bültenler

Daha fazla yükle
Şubat 2016

Berko İlaç’tan Dijital Pazarlama Konusunda Yenilikler

Toplum sağlığına katkıyı amaç edinmiş, hızlı büyüme grafiği ve yenilikçi ürünleriyle dikkat çeken Berko İlaç, dijital pazarlama konusunda da yenilikçiliğini ortaya koydu ve yeni bir uygulamaya geçti.

30 yılı aşkın süredir “sağlıklı yarınlara” vizyonuyla insan sağlığına katkı sağlayan Berko İlaç, dijital alandaki yenilikleri yakından takip ediyor. Bu bakış açısından yola çıkarak Berko İlaç, saha ekibinin kullandığı dijital uygulamayı yeniledi. “Veribase Pharma CRM ve CLM” sistemine geçiş yapan Berko İlaç saha çalışanları; veri tabanı işlemleri, ziyaret planlama işlemleri ve tanıtım faaliyetleri gibi konularda yeni sistemden faydalanırken aynı zamanda masraf yönetimi, izin formu ve performans yönetimi gibi özlük haklarıyla ilgili konularda da daha hızlı ve etkin çalışma yürütebilecek.

Aktif sosyal medya iletişimi yapıyoruz
Bir diğer yandan aktif şekilde sosyal medya iletişimi yapan Berko İlaç’ın, Facebook (/berkoilacTR), Twitter (@berkoilacTR), LinkedIn (Berko İlaç Kimya San. A.Ş.) ve Instagram (@berkoluyuzbiz) kurumsal hesapları bulunuyor. Bu hesaplardan Berko İlaç’ın yürüttüğü projeler ve etkinlikler hem çalışanları hem de tüm paydaşları tarafından takip edilebiliyor. Facebook ve Twitter’daki kurumsal sayfasının yanı sıra “Berko ile Sağlıklı Yaşam (/BerkoileSaglikliYasam – @Berkoilesaglik)” sayfalarıyla da takip edilen Berko İlaç, sağlığı korumaya ve geliştirmeye yönelik faydalı bilgiler paylaşarak toplum sağlığına katkı sağlamayı hedefliyor.